21 februari 2010

Jag vill gifta mig i Brisbane

Jag vill gifta mig
i Brisbane.


Jonas Petersons bröllopsbilder kan jag titta på hur många gånger som helst. Han dokumenterar allt, från morgonen till sena natten. Alla detaljer och känslor finns med. Han är en svensk bröllopsfotograf i Brisbane, Australien. Flyttade dit och skolade om till fotograf. Det var ju var helt rätt, i år har han inte mindre än 50 bröllopsplåtningar inbokade. Här kommer en lång kavalkad av bilder från olika bröllop men den allra finaste upplevelsen får man när man tittar på varje bröllop för sig, på hans hemsida, där de är väldigt snyggt komponerade. Njut en stund och sen kommer ni känna precis som mig...


2 kommentarer:

  1. Hej Carina,

    fantastiskt trevliga bilder.

    Lycka till ifall du går i giftastankar...

    Hjärtliga hälsningar

    Gussi

    SvaraRadera
  2. Tack, men först ska jag varsamt välja någon att dela fina viner med ;)

    SvaraRadera