17 juni 2010

Fotograf: Carolin Freiholtz

Fotograf: Carolin Freiholtz.

I går frågade en kollega hur jag tycker att en bra bild ska se ut. Och det var ju lite svårt, för det beror ju väldigt mycket på hur bilden ska användas, såklart. Det finns så många duktiga fotografer och jag tittar på himla många hemsidor och mappar så jag gillar när jag blir lite överraskad. Den här första bilden är ett sånt exempel. Jag log när jag skrollade fram den. Och blev liksom alldeles glad. Jag tycker det är såå vackert, de två bilderna tillsammans och den med slöjan. Om jag gifter mig en vacker dag vill jag ha en precis likadan!

Bröllopsbilder är oftast leende och glada och jag blev lika glatt överraskad när jag fick se de tre bilderna på slutet när bruden och brudgummen gråter på varje bild. Underbart! På Carolin Freiholtz hemsida och blog kan ni se fler bilder, hon gör mer än bara bröllop.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar