3 februari 2010

2010 års modell.

2010 års modell.

För en vecka sedan hade vi besök av Modellink och med sig hade de en tjock mapp med bilder på modeller. Nu skulle vi inte välja utan bara titta och bli sugna på att välja och jag måste säga att det är en lite konstig känsla att studera och välja bilder (människor) på det sättet. Som om det var något mycket mindre levande än det faktiskt är. Men alla i boken är verkligen otroligt vackra. Dorothea är en av modellerna som jag gillar och som har en utstrålning som verkar falla fler i smaken. 2007 vann hon Elites modelltävling och bara förra veckan blev hon årets modell på Elle-galan 2010. Ni som vill gotta er i lite gala. Klicka HÄR. Och här.

Och trots allt önskar jag att jag just nu hade ett riktigt smaskigt projekt där jag var tvungen att välja noga, bland både modeller och fotografer och stylister...






Fler bilder på Dorothea samt andra vackra modeller på Modellinks hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar