19 mars 2010

GOA del 4

Down town.

Jag älskar känslan att i flipflop lämna hotellet för att gå till en liten butik i närheten och handla frukt. Och som alltid utomlands: Polo. Ni vet de där vita Strong-aktiga karamellerna med ett hål i som inte finns i Sverige. Vad jag vet. Och jag älskar den där känslan att gå runt och shoppa när det blivit mörkt ute på eftermiddagen. När det fortfarande är varmt. Och man fortfarande flippar runt i flipflop. Det är semester. Och rikare har jag nog aldrig känt mig...

Lokala skomakarn.

Lokala väskaffären.

Bakom väskväggen dolde sig en underbar liten marknad med smycken, hänglås och annat smått.

Och den här bunten är bara en bråkdel av min reskassa :)

Indierna säger "Thank you, thank you" när jag tar kort och älskar att se sig själva på den lilla kameradisplayen.

2 kommentarer:

  1. Trevligt med en glad gubbe... synd att den var anonym :)

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder Carina!

    SvaraRadera