20 januari 2010

Andra bloggare.

Inspiration och värme.

Jag följer inte speciellt många bloggar måste jag erkänna. Men jag har kommit på att de bloggar som jag faktiskt läser ofta innehåller fina fotografier. Som till exempel Om jag var din hemmafru av Lotta Lundgren, min gamla copylärare på RMI Berghs som blivit matbloggare med väldigt inspirerande recept och fina matbilder. Ikväll är det dessutom premiär för hennes serie Landet Brunsås tillsammans med Henrik Schyffert och Erik Haag på svt 2 kl 20.00. Det missar jag inte.


Jonas Peterson är en svensk bröllopsfotograf i Brisbane. Hans
blogg tittar jag in på ibland för njuta av de vackra bilderna.

Men den
bloggen jag gillar allra, allra mest, som alltid berör långt inne i hjärtat, är Heja Abbe. Historien om en liten kämpe. Alltid välskriven och nära och med väldigt fina bilder. Ni som missat den bloggen bör ta en titt, och var beredd på många leenden och lika många tårar. Heja Abbe är nominerad till Stora Bloggpriset och jag håller alla tummar för att han och hans engagerade pappa tar hem det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar