11 januari 2010

Så här börjar vi.


En fin början.

Det här är dagens blomma i den fantastisk vackra boken "59 buketter från min trädgård och lite till" av fotografen Denise Grünstein. 216 sidor ren och skär njutning. Och blommor fotograferade långt ifrån hur de brukar dokumenteras i Allt om trädgård. Vilda och skira. När jag ser hennes bilder hamnar önskan om en vild sommarstugeträdgård högst upp på önskelistan...

Jag älskar anteckningsböcker. Och när jag börjar i en ny sådan vill jag att första uppslagen ska vara fint. Blir det inte det blir jag irriterad och river i värsta fall ut den sidan och gör ett nytt försök. Det är därför Denise bild får inleda min nya, oskrivna blogg. Vad som kommer sen får vi se. En hel del vackra bilder blir det i fortsättningen också. /Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar